Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență online. Acestea ne ajută să înțelegem cum interacționezi cu site-ul și ne permit să iți oferim conținut relevant și funcționalități îmbunătățite. Prin continuarea navigării pe acest site, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Politica de returnare

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

• 1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele.
• 2. Completează formularul de retur și așteaptă să fii contactat de colegii noștri.
• 3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur, te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
• 4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX), iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost informați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi receptionate!
• 5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate, vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.
Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14, produsele se returnează doar în ambalajul original.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării CEL.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. CEL.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care CEL.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

Excepții:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
• 1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX. calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme Diaxxa, Laptopuri, Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumpărătorului asupra configurației acestora);
• 2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• 3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personală, peroduse din categoria Copii și Bebeluși, căști intraauriculare, etc);
• 4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• 5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.);
• 6. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; (Atenție! Cărțile nu se mai pot returna după ce au fost citite!);
• 7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
• 8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licențe electronice, extensii de garanții).

Atenție! Dispozitivele medicale nu se regăsesc în dispozițiile OUG 34/2014 și nu se pot returna!

De reținut!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse, detalii aici.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Cargus în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare.

Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 de ore de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 de zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, consumabile imprimantă (cartușe, drum unit, hârtie), folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.
Pentru orice sesizări și reclamații, te rugăm să accesezi pagina de reclamații.