Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență online. Acestea ne ajută să înțelegem cum interacționezi cu site-ul și ne permit să iți oferim conținut relevant și funcționalități îmbunătățite. Prin continuarea navigării pe acest site, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Termeni și conditii

1. Informații despre site

• Site-ul web dais.ro este administrat de SC PETRESCU NETWORK S.R.L cu sediul social în Loc. Rugetu, Str. Principală 1, Nr. 84, Județ Vâlcea
• Număr de Înregistrare la Registrul Comerțului București: J38/106/2023, CUI 47562366.
• Site-ul comercializează produse doar pe teritoriul României.
• Adaosul comercial practicat pe acest site este între 0 și 2000%.

2. Acceptarea condițiilor

• Utilizarea site-ului dais.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.
• Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
• În situația în care nu ești de acord cu aceste condiții, îți solicităm să nu utilizezi site-ul nostru de internet.
• Dais.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.
• Prin acceptarea Termenilor și condițiilor din prezenta pagină îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea SC PETRESCU NETWORK S.R.L. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale SC PETRESCU NETWORK S.R.L. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor primite sau marcând mailul ca și spam sau trimitând un mail către [email protected] cu subiectul dezabonare.

3. Drepturile de autor

Informațiile publicate pe Dais.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societății SC PETRESCU NETWORK S.R.L care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de mail [email protected]

4. Încheierea contractului

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul Dais.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societate SC PETRESCU NETWORK S.R.L - administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.

După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda consumatorului/cumpărătorului, fără o notificare prealabilă, iar acesta va primi înapoi banii încasați de societatea SC PETRESCU NETWORK S.R.L, în termen de 7 zile. Totodată, ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc.

Ofertele și prețurile afișate pe site-ul Dais.ro sunt valabile în intervalele orare 08:00-17:00 sau până la actualizarea informațiilor de pe site.
Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 - 15 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresă livrare, modalitate de plată, termen de plată), cu posibilitatea de a prelungi acest termen până la 30 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sărbătorilor de Paște și Crăciun. Black Friday, produse aduse cu precomandă, importuri, etc. Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucrătoare.

În cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plată, suma aferentă comenzii va fi restituită după ce produsul ajunge în posesia noastră dar nu mai târziu de 30 zile de la data livrării.
Produsele sunt disponibile în limita stocului.

În cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctele de ridicare comenzi, se aplică aceiași termeni și condiții ca în cazul comenzilor livrare prin curier. Vă rugăm să verificați produsele la livrare, iar în cazul în care acestea prezintă neconformități să sesizați imediat reprezentantul firmei și să refuzați comanda. După părăsirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicată pe site la secțiunea Retur.
Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de până la 7 zile.
Pentru comenzile cu ridicare personală, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 5 zile.
Atenție! La punctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi și nu se testează/vizualizează produse.
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.


5. Limitare răspundere Dais.ro

Site-ul Dais.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea termenilor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Dais.ro, în totalitate sau parțial.

6. Anulare comandă

Dais.ro (administrat de SC PETRESCU NETWORK S.R.L ) și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor.
În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, Dais.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.

SC PETRESCU NETWORK S.R.L face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei cereri de comandă cu un preț derizoriu, SC PETRESCU NETWORK S.R.L are dreptul să anuleze solicitarea de comandă a Cumpărătorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:
• prețurile afișate pe site-ul Dais.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
• produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
• tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte..


7. Garanții

Garanția este de două tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate)
și/sau
b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă. Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003. În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

8. Litigii

Eventualele litigii legate de executarea contractului vor fi rezolvate între vânzător și consumator/client pe cale amiabilă, în caz contrar, părțile putându-se adresa instanței de judecată competentă de la sediul comerciantului/vânzătorului SC PETRESCU NETWORK S.R.L , respectiv Judecătoria Sector 6 București.

9. Protecția datelor

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC PETRESCU NETWORK S.R.L , are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. Totodată, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale care te privesc și să soliciti ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugăm să ne informezi cât mai curând posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta în orice moment Responsabilul Dais.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dumneavoastră prin oricare dintre următoarele modalități:
• prin e-mail la adresa: [email protected]

De asemenea, iți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției. Număr de înregistrare ANSPDCP: 28896
Poți consulta politica noastră legată de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

10. Acest site utilizează cookie-uri

Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni și condiții vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poți consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

Modalități de plată:

• ordin de plată;
• cu cardul online;
• transfer bancar.

Modalități de livrare:

• Cargus
• Ridicare personală - punct ridicare colete (doar comenzi achitate).

*** Dais.ro nu vinde în străinătate

Termen de livrare:

Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplică doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul.
3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirectionarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizezi:
• Numele posesorului de card;
• Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului, fără spații);
• Data expirării cardului;
• Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătura).

Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul tău, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului tău. Pentru efectuarea tranzacției pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Site-ul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Informații stoc

În funcție de disponibilitate, produsele pot fi:
• În stoc - Avem mai mult de 3 bucăți în stoc.
• Stoc limitat - Avem mai puțin de 3 bucăți în stoc.
• Stoc epuizat - Produsul nu mai este disponibil în stocul din depozitul nostru.
• Momentan indisponibil - momentan nu putem procura produsul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.
• Recomandat - reprezintă recomandarea noastră pentru produsele cu cel mai bun raport calitate preț din produsele comercializate de noi din această categorie.
• Promo - produsul beneficiază de reducere de preț, la aceste produse nu se mai oferă alte discount-uri.
• Ultimele bucăți - stoc de până la maximum 10 produse.
• Nou - produsul a fost adăugat pe site în ultimele 15 zile.
• Refurbished - a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.


Retur produse

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
• 1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele.
• 2. Completează formularul de retur și așteaptă să fii contactat de colegii noștri.
• 3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
• 4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
• 5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.


Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Dais.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Dais.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Dais.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

Excepții:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:
• 1. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX. calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme Diaxxa, Laptopuri, Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumpărătorului asupra configurării acestora);
• 2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• 3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de îngrijire personală, produse din categoria Copii și Bebeluși, căști intraauriculare, etc);
• 4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• 5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, software-uri, licențe, extensii de garanții, filme, cărți audio, cărți interactive, etc.);
• 6. furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații; (Atenție! Cărțile nu se mai pot returna după ce au fost citite!);
• 7. contractele încheiate în cadrul unei licitații;
• 8. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere. (EX. Licențe electronice, extensii de garanții).

Atenție! Dispozitivele medicale nu se regăsesc în dispozițiile OUG 34/2014 și nu se pot returna!

De reținut!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. (informații aici)

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Cargus în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare.

Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 de ore de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 de zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanța eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse: acumulatori, baterii, încărcătoare, consumabile imprimantă (cartușe, drum unit, hârtie), folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.
Pentru orice sesizări și reclamații, vă rugăm să accesați pagina de reclamații.

Service și Garanții

Garanția produselor

Produsele comercializate de magazinul online - Dais.ro provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate ale partenerilor Dais.ro sau ale producătorilor. În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 de zile.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale și se aplică exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor și ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.

Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:
• a) suportului material care servește exclusiv ca suport al conținutului digital;
• b) bunului vândut prin executare silită sau în alt mod,ca efect al legii;
• c) contractelor de vânzare de bunuri de ocazie vândute la licitații publice.

Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
În cazul produselor de ocazie, consumatorul și vânzătorul pot conveni asupra unor condiții contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripție mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiția ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.

Măsurile corective în caz de neconformitate

În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
• a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
• b) gravitatea neconformității; sau
• c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b). Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului. Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
• s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
• numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
• sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
• produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugina sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusări, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
• incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor în garanție

La expedierea produsului pentru garanție, te rugăm să ne comunici numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid, te rugăm să menționezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentului de service trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție.

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate la adresa: Localitatea Rugetu, Str. Principală 1, Nr. 84, Județ Vâlcea.

Departamentul de service

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa de facturare/livrare va fi făcută de către Dais.ro (SC PETRESCU NETWORK S.R.L ).
În cazul în care nu sunteți la adresa la data la care ajunge curierul, puteți opta pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid: Cargus (telefon: București:021 - 9330 / Provincie: 021 – 9282), costul transportului fiind conform contractului. Este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". După ce coletul / produsul va fi receptionat și verificat, veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Mențiuni importante

În cazul în care nu ai primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de Dais.ro, îl poți solicita oricând la adresa: https://www.dais.ro/reclamatii.

Pentru a vă retrimite certificatul de garanție, este necesar să ne comunicați: număr factura, titular, adresă de email.

În cazul articolelor de tip KIT, garanția este oferită pe întreg pachetul și nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar să expediați pachetul comercial complet.

Atenție!

Produsele se trimit în service doar dacă ați completat formularul de mai jos.
Garanția produselor nu este transmisibilă. SC PETRESCU NETWORK S.R.L are obligație contractuală doar față de titularul facturii de achiziție.
Suma aferentă produselor creditate se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Reclamații

Acordăm atenție părerii și întrebărilor tale și încercăm să fim cât mai rapizi în ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.
Dacă ai o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.), ne poți scrie la [email protected].
Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune DOAR ONLINE.

Cum comand?

• Pasul 1
- După ce ai ales produsul pe care îl dorești apasă pe butonul "Adaugă în coș".
- Produsul va fi adăugat în coșul tău de cumpărături.

• Pasul 2
- Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul "Coșul meu".

• Pasul 3
- După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei să le cumperi apasă butonul "Coșul meu",
- Dacă vrei să finalizezi comanda apasă "Vezi detalii coș".

• Pasul 4
- În noua pagină care se va încărca iți va apărea opțiunea "Trimite Comanda".
- Apasă acest buton și comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
- Dacă nu te-ai logat inainte de a începe cumpărăturile ți se va deschide o nouă ferestră în care trebuie să introduci adresa de e-mail si parola;
- Dacă ești deja logat trebuie doar să introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legătura cu tine și pentru a-ți fi livrate produsele ulterior.

Cum plătesc?

1. Ramburs

• Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

2. Plata prin Card

• Online pe site-ul Dais.ro
- Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei);
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD;
- Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;

Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:
- codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura ta.

Opțiuni de expediere

Produsele comercializate de către dais.ro sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Valoarea totală a transportului va fi afișată în coșul de cumpărături înainte de plasarea comenzii.
Transport gratuit în toată țara pentru produsele expediate cu o valoare de peste 300 lei, în raza de acoperire a firmelor de curierat.

*IMPORTANT!

Livrarea produselor se face până în fața imobilului casa / bloc.
Clientul are obligația de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele.